joi, 18 octombrie 2012

Constantenii sufoca casele de pariuri

http://www.uups.ro/38469/constantenii-sufoca-casele-de-pariuri.html

Constantenii sufoca casele de pariuri


In aceasta perioada, in care Campionatul Mondial de Fotbal este in floare, tinerii vin inca de la primele ore ale diminetii pentru a paria pe cate o echipa de fotbal favorita. Potrivit reprezentantilor caselor de pariuri, ei scot din buzunar de la 10 lei pana la cateva milioane de lei vechi. De pilda, la una dintre casele de pariuri din Constanta, un tanar a pariat pe un meci de fotbal 500 de lei, fiind oprit de prieteni sa nu mizeze pe o suma mult mai mare.
Cei mai multi dintre ei au castigat sume cuprinse intre 6 lei si cateva milioane. „Am castigat 100 de lei dupa ce am pariat la meciul Olanda-Brazilia, unde a invins Olanda cu scorul de 2-1. Am fost castigat, pentru ca am cumparat un bilet de 60 de lei”, se mandreste un tanar suporter pe care l-am intalnit cand a venit sa isi ridice „premiul”. Mai mult decat atat, pentru a atrage cat mai multi „clienti”, unele case de pariuri ofera chiar si bonusuri considerabile. Mai exact, la un bilet cumparat, poti juca unul fara sa platesti. Din pacate, au fost si ghinionisti care nu au avut inspiratia necesara si au pierdut, insa nu si-au pierdut speranta. „Aproape in fiecare zi joc cate un bilet, dar pana acum nu am avut norocul sa castig. Dar poate pana la sfarsitul campionatului voi castiga macar o data. Nu am cum sa renunt la aceasta placere, oricati bani as pierde”, ne-a dezvaluit Marius Avram.
Asa ca, pana pe 11 iulie, atunci cand va avea loc ultimul meci de fotbal, constantenii se vor ingramadi zilnic pentru a paria, iar casele de pariuri se pot lauda cu incasari considerabile.
Coralia POPESCU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu